سایت زومیت

سایت زومیت

سایت زومیت - فناوری - روش های کسب و کار _ مطالب مدیریت _ آموزش بازاریابی
سایت زومیت

سایت زومیت

سایت زومیت - فناوری - روش های کسب و کار _ مطالب مدیریت _ آموزش بازاریابی

آپلو درایگان آهنگ های شما ( ثبت نام محدود)

‫‏رپران‬ و ‫‏مخاطبین‬ و دوستان‬ وبلاگ داران عزیز توجه کنید
با امکان دریافت کد قرار دادن پلیر آنلاین در وبلاگ شما و شمارش تعداد پخش موزیک در پنل مختص شما.
آیتونز  به شما 100 مگابایت فضا میده و یک پروفایل مخصوص خود شما و امکان آپ کردن رایگان موزیک های  شما یا موزیک های مورد علاقه شما یا هر صدایی دیگری .
تا مهر ماه ثبت نام بدون محدودیت میباشد پس سریع تر اقدام کنید



یه سری از مزایاش هم میگم .
الف: امکان ساخت پروفایل با نام خود شما و  خصوصی سازی پروفایل برای دوستان شما
ب : امکان آپلود رایگان موزیک شما توسط خود شما 
ج: امکان فعال و غیر فعال کردن لینک دانلود و مشاهده تعداد دانلود و تعداد پلی کامل موزیک شما 
د : امکان تعیین عکس برای پروفایل و دادن لینک از شبکه های اجتماعی و سایت های دیگر  
ه: امکان چت با دوستان دیگر شما در سایت به صورت خصوصی 
م: و چندین امکان بینظیر دیگر برای تک تک شما عزیزان 

لطفا با فیلتر شکن وارد نشوید

قطعنامه شوراى امنیت براى لغو تحریم ها چهارشنبه دیگر اینجا در سازمان ملل به راى گذاشته میشود.


قطعنامه شوراى امنیت براى لغو تحریم ها چهارشنبه دیگر اینجا در سازمان ملل به راى گذاشته میشود.

متن یک روزنامه عربی در رابطه با قدرت ایران (به خودم میبالم)



صدای پوتین های سپاهیانِ بلاد ایران به گوش می رسد!


روزنامه ی ماوراء الخبر(چاپ مراکش): جهان عرب به شرق خیره شوید، صدای پوتین های سپاهیانِ بلاد ایران به گوش می رسد!

آنها بیدار شده اند و بی واهمه به قلب جهان عرب زده اند!


روزنامه ی ماوراء الخبر چاپ رباط دیروز گزارش مفصل روزنامه ی پر تیراژ خود را به قدرت روزافزون ایران در جهان عرب اختصاص داد و با چند توصیه، خواستار واقع بینی حکام عرب شد. 


این روزنامه در گزارش خود که به صورت خلاصه اینجا قرار گرفته، آورده است:

بهار عربی، بیداری اسلامی یا هر چیزی که میخواهید اسمش را بگذارید، اما در چند سال گذاشته جز فقر و کشتار چیزی برای جهان عرب به ارمغان نیاورده!


اعراب...! ما فریب خورده ایم مثل گذشته... همدیگر را به چه بهانه ای میکشیم؟! شیعه؟! سنی؟! رافضی؟! تکفیری؟!

بهتر نیست چشمان نابینای خود را باز کرده و به اطراف خود نگاه کنیم؟!

غرب هم دیگر از ایرانی ها ترس دارد! اما ما تدبیری نکرده ایم، آنها همسایگان چندهزار ساله ی ما هستند. ما راه فراری نداریم و باید با آنها همزیستی کنیم. ولی میدانیم آنها همیشه با ما مشکل داشته اند.

این مسئله با تغییر حکومت آنها حل نمیشود. ایرانی ها جز خودشان، هیچکس را نمیپذیرند. این را میتوان از ضرب المثل معروفشان فهمید آنها میگویند: "تنها یک ایرانی میتواند دوست یک ایرانی باشد."



  ادامه مطلب ...

متن کنفرانس خبری اوباما در مورد توافق اتمی ایران

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) در واشنگتن در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به پرسش‌های خبرنگاران مورد توافق هسته‌ای با ایران پاسخ داد. او ضمن تشریح توافق اتمی به دست آمده با ایران گفت که این توافق آمریکا و جهان را امن تر می کند. آقای اوباما گفت که اولویت اصلی در مواجهه با ایران جلوگیری از دست یابی این کشور به سلاح اتمی بود که توافق هسته ای اخیر این هدف را تأمین می کند. رئیس جمهور آمریکا گفت که ایران بدون بمب اتمی هم اختلافاتی با آمریکا خواهد داشت و مشکلاتی برای این کشور ایجاد خواهد کرد...

  ادامه مطلب ...

قصد سفر وزرای خارجه فرانسه و آلمان به ایران

به فاصله کوتاهی پس از توافق چشمگیر ایران و قدرت ها بر سر برنامه اتمی ایران که به کاهش تحریم ها علیه این کشور و تقویت مبادلات تجاری با جهان منجر خواهد شد، وزرای خارجه فرانسه و آلمان گفته اند که قصد سفر به ایران را دارند. لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه روز چهارشنبه گفت که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران پس از رسیدن به توافق در روز سه شنبه "بار دیگر از او دعوت کرده" به ایران سفر کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه آقای فابیوس به یک رادیو فرانسوی گفت: "به او گفتم به ایران سفر خواهم کرد بنابراین به ایران خواهم رفت." شرکت های فرانسوی سابقه گسترده ای در فعالیت در ایران دارند و آقای فابیوس اشاره کرد که ایرانی ها "نگاه خیلی مثبتی" به این شرکت ها دارند. او گفت:‌ "تجارت خیلی مهم است. باعث رشد می شود. برای ایرانی ها مهم است. برای ما هم مهم است." او افزود: "اما وقتی رئیس جمهور فرانسه (فرانسوا اولاند) و من به تصمیمی استراتژیک (برای توافق با ایران) رسیدیم... به دلایل تجاری نبود، بلکه به دلایل استراتژیک بود چون می خواستیم از اشاعه سلاح های هسته ای پرهیز کنیم." شرکت های اتومبیل سازی پژو و رنو و شرکت نفتی توتال از جمله شرکت های مهم فرانسوی هستند که تا قبل از تحریم ها در ایران حضوری برجسته داشتند. اما به گزارش خبرگزاری فرانسه آمارهای رسمی نشان می دهد که حجم مبادلات دو کشور از ۴ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۴ به فقط ۵۰۰ میلیون یورو در سال ۲۰۱۳ کاهش یافت. گزارش می شود که فدراسیون کارآفرینان فرانسه (MEDEF) ماه سپتامبر برای تلاش جهت از سرگیری مناسبات تجاری به تهران خواهد رفت. حدود ۱۰۷ نماینده این نهاد اوایل سال قبل به ایران سفر کردند که باعث اعتراض آمریکا شد که گفت هنوز برنامه ریزی برای معامله با ایران زود است. فرانک والتر اشتاین مایر یک روز پیشتر به خبرگزاری رویترز گفته بود: "من مسلما به ایران سفر خواهم کرد، اما هنوز برنامه مشخصی برای این سفر ندارم." رویترز همچنین به نقل از منابع آگاه در صنایع آلمان گزارش داد که زیگمار گبریل وزیر اقتصاد آلمان قصد دارد روز ۱۹ ژوئیه به تهران سفر کند. یک سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان گفت که برنامه سفر به ایران تحت بررسی است اما جزئیات دیگری ارائه نداد.

یک سرباز آلمانی دوره جنگ دوم جهانی به جرم خدمت در اردوگاه مرگ آشویتس به زندان محکوم شده است.



یک سرباز آلمانی دوره جنگ دوم جهانی به جرم خدمت در اردوگاه مرگ آشویتس به زندان محکوم شده است.

روز چهارشنبه، ۲۴ تیر (۱۵ ژوئیه) دادگاهی در ایالت هانوور آلمان، اسکار گروئنینگ، ۹۴ ساله را که در زمان حکومت نازی‌ها بر آلمان در اردوگاه مرگ آشویتس، واقع در لهستان تحت اشغال آلمان، خدمت می‌کرد در ارتباط با اتهام مشارکت در قتل سیصد هزار نفر مجرم شناخت و به چهار سال حبس محکوم کرد.

در جریان رسیدگی به پرونده اسکار گروئنینگ گفته شد که او هنگام خدمت در آشویتس شخصا مرتکب قتل کسی نشده و ماموریتش شمارش و دسته‌بندی اسکناس‌هایی بود که همراه با هزاران تن از یهودیان به این اردوگاه می‌رسید. به نظر دادستان این پرونده، فعالیت او در همین موقعیت هم به منزله حمایت و کمک به رژیمی بود که مرتکب کشتار جمعی می‌شد و در نتیجه، نمی توان او را بی‌گناه دانست.

محاکمه آقای گروئنینگ در ماه آوریل سال جاری آغاز شد و متهم در جریان محاکمه به "مسئولیت اخلاقی" خود در قبال کشتار ده‌ها هزار نفر در اردوگاه آشویتس اعتراف کرد و با ابراز ندامت، گفت که در آن زمان، و در سن ۲۱ سالگی، طرفدار جدی رژیم نازی بود. وظیفه دادگاه این بوده است که آیا می‌توان متهم را از نظر قضایی مسئول دانست یا نه.

احتمالا این پرونده از آخرین پرونده‌های مرتبط با جرایم جنگی و جنایت علیه بشریت است که در جریان جنگ دوم جهانی به وقوع پیوست و نتیجه محاکمه از نظر حقوقی مهم دانسته شده است. رسیدگی به این پرونده به منزله سابقه‌ای برای پیگرد قضایی کسانی است که از جرایم و جنایات حکومت‌هایی نظیر رژیم نازی آلمان آگاهی دارند و به عنوان "مهره‌های کوچک" به تشکیلات کشتار و سرکوب آنها خدمت می‌کنند.

  ادامه مطلب ...

نسخه‌ای از پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت منتشر شده است

نسخه‌ای از پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل منتشر شده است که قرار است در تأیید توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی به تصویب برسد.

بهمن کلباسی، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در نیویورک می گوید که این پیش نویس به احتمال بسیار زیاد چهارشنبه آینده به رأی گذاشته خواهد شد.

این قطعنامه "برنامه جامع اقدام مشترک" یا متن توافق هسته ای ایران با گروه ۱+۵ را تأیید و تمام کشورها را به اجرای آن موظف می کند.

بر اساس این پیش نویس، تمام قطعنامه های قبلی شورای امنیت در مورد برنامه اتمی ایران لغو می شود، اما محدودیت هایی از جمله در مورد خرید و فروش تسلیحات برای چند سال برای ایران باقی می ماند.

در پیش نویس این قطعنامه پیش بینی شده که اگر یکی از کشورهای طرف توافق تخلفی را گزارش کند و کمیته پیش بینی شده در توافق بروز چنین تخلفی را تأیید کند، تداوم لغو قطعنامه های پیشین باید در شورای امنیت به رأی گذاشته شود.

معنای این حرف این است که مخالفت هر یک از کشورهای صاحب حق وتو با تداوم لغو قطعنامه های پیشین، باعث باز گشتن تمام تحریم های پیشین شورای امنیت می شود و مثلا روسیه یا چین نمی توانند از برقراری دوباره تحریم ها جلوگیری کنند.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران با تجلیل از تلاش‌های مذاکره‌کنندگان هسته‌ای


حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران با تجلیل از تلاش‌های مذاکره‌کنندگان هسته‌ای و با تأکید بر نقشی که رهبر ایران در توافق اخیر با قدرت‌های جهانی داشته، گفت که این توافق باعث عوض شدن تصویر ایران در جهان شده است.

آقای روحانی امروز چهارشنبه ۲۴ تیر (۱۵ ژوئیه) در جلسه هیئت دولت ایران گفت: "قضاوت من این است که با این توافق تاریخ ایران ورق خورده است و تصور غلطی که از اول انقلاب تا امروز در سطح افکار عمومی غرب و مسئولین بلندپایه سیاسی آن به جمهوری اسلامی ایران مطرح بود، تغییر کرده است".

او گفت که ایران پیش از این توافق به عنوان یک تهدید و یک کشور غیر قابل پیش‌بینی معرفی می‌شد و کسی در دنیا به این فکر نمی‌کرد که از قدرت منطقه‌ای این کشور می‌توان برای حل و فصل بحران‌ها استفاده کرد.

نقش رهبری


حضرت آقا (آیت‌الله خامنه‌ای) با دقت مسائل را پیگیری می‌کردند و به طور دقیق بر آن نظارت داشتند و انصافاً مسئولیت سنگین‌تری در این زمینه بر دوش گرفتند

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران

آقای روحانی گفت که پس از حمله آمریکا به افغانستان و عراق در دهه ۱۳۸۰ و با سقوط حکومت‌های طالبان و صدام حسین، این "فرصت تاریخی" برای ایران فراهم شده بود که جایگاه خود را به عنوان بزرگ‌ترین قدرت منطقه تثبیت کند، اما باز شدن پرونده هسته‌ای ایران مانع از تحقق این امر شد.

او گفت که صدور قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران، باعث شد که حتی "قوی‌ترین کشورهای دوست" از ایران فاصله بگیرند.

آقای روحانی که از منتقدان صریح عملکرد دولت محمود احمدی‌نژاد در پرونده هسته‌ای ایران بود، با اشاره به پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری اخیر گفت: "مردم در خرداد ۹۲ رأی دادند که پرونده هسته‌ای باید در چارچوبی عزتمندانه حل و فصل شود".

او از "تخصص و تجربه" محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان مذاکره با قدرت‌های جهانی تجلیل کرد و گفت که تمام اعضای گروه مذاکره‌کنندگان ایران "ابتکار، شهامت و اتکا به خدا" داشته‌اند.

آقای روحانی گفت که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران هم "با دقت مسائل را پیگیری می‌کردند و به طور دقیق بر آن نظارت داشتند و انصافاً مسئولیت سنگین‌تری در این زمینه بر دوش گرفتند".

او گفت که ولی‌فقیه در ایران همیشه توانسته "گره‌ها را باز" کند.

ایران و شش قدرت بزرگ جهان دیروز اعلام کردند که بر سر پرونده اتمی ایران به توافقی جامع دست یافته‌اند که نهایتاً به محدود شدن طولانی‌مدت ظرفیت‌های اتمی ایران در برابر رفع تحریم‌ها علیه این کشور می‌انجامد.

مقامات ارشد ایران از جمله رهبر این کشور گفته است که اگر اجرای این توافق به خوبی پیش برود، ایران ممکن است در موضوعات دیگر هم با غرب همکاری کند.

آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران توافق جامع هسته‌ای به دست آمده با قدرت‌های جهانی را "گام مهمی" توصیف کرد،

آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران توافق جامع هسته‌ای به دست آمده با قدرت‌های جهانی را "گام مهمی" توصیف کرد، اما هشدار داد که "برخی از شش دولت طرف مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند".

آقای خامنه ای امروز چهارشنبه ۲۴ تیر (۱۵ ژوئیه) در پاسخ به نامه حسن روحانی، رئیس جمهور ایران نوشت: "لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد و آنگاه در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود".

روشن نیست که منظور رهبر ایران از "مسیر قانونی پیش‌بینی شده" چیست و توافق اتمی ایران و قدرت‌های جهانی باید به تصویب کدام نهاد برسد.

بعضی نمایندگان مجلس ایران گفته اند که اجرای این توافق به تصویب مجلس بستگی دارد. از طرف دیگر به نظر می رسد که دولت معتقد است که تصمیم گیری در این موضوع به عهده شورای عالی امنیت ملی، به ریاست رئیس جمهور است.

رهبر ایران در نامه امروز خود از مردم ایران خواسته که "وحدت و متانت" خود را حفظ کنند "تا بتوان در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت".

او از "تلاش پیگیر و پرطاقت" مذاکره کنندگان ایران قدردانی کرده است.

آقای روحانی در نامه ای به آیت الله خامنه ای، "پایان موفقیت آمیز و عزتمندانه مذاکرات هسته ای" را به او گزارش کرده بود.

رئیس جمهور ایران همچنین از "هدایت‌های هوشمندانه و حمایت‌های مستمر و صریح" رهبر ایران از مذاکره کنندگان اتمی ایران تشکر کرده بود.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) در واشنگتن در یک کنفرانس خبری شرکت کرد

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) در واشنگتن در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به پرسش‌های خبرنگاران مورد توافق هسته‌ای با ایران پاسخ داد.

او ضمن تشریح توافق اتمی به دست آمده با ایران گفت که این توافق آمریکا و جهان را امن تر می کند.

آقای اوباما گفت که اولویت اصلی در مواجهه با ایران جلوگیری از دست یابی این کشور به سلاح اتمی بود که توافق هسته ای اخیر این هدف را تأمین می کند.

رئیس جمهور آمریکا گفت که ایران بدون بمب اتمی هم اختلافاتی با آمریکا خواهد داشت و مشکلاتی برای این کشور ایجاد خواهد کرد... "اما من و متخصصان هسته ای به شما اطمینان می دهیم که ایران با این توافق به بمب اتمی دست نخواهد یافت".

آقای اوباما گفت که امیدوار است پس از این توافق، تعامل با ایران را ادامه دهد و این کشور را تشویق کند که رفتارهایش را در منطقه تغییر دهد.

او گفت که ممکن است در مورد بحران های عراق، سوریه یا یمن هم بتوان با ایران همکاری کرد.

انتقادها

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران گفت که رهبران ایران هم مثل سیاستمداران در هر جای دیگر دنیا، می خواهند وانمود کنند که همه چیز به نفع آنها تمام شده است، اما واقعیت در متن قرارداد آمده و قابل مراجعه است.

آقای اوباما گفت که انتظار دارد کنگره آمریکا توافق اتمی با ایران را بر اساس واقعیت ها بررسی کند، اما می داند که ملاحظات سیاسی هم در این امر دخالت خواهد داشت.  ادامه مطلب ...

متن توییت روحانی بعد از توافق



shows constructive engagement works. With this unnecessary crisis resolved, new horizons emerge with a focus on shared challenges.



کری: لغو تحریم ها طی چهار تا شش ماه آینده بر زندگی مردم ایران اثر خواهد گذاشت.



کری: لغو تحریم ها طی چهار تا شش ماه آینده بر زندگی مردم ایران اثر خواهد گذاشت.



کری: فردو ١٥ سال غنی سازی نمی کند. نطنز ١٥ سال فقط غنی سازی ٣/٦ درصدی، ١٠ سال فقط سانتریفیوژهای نسل اول.



کری: فردو ١٥ سال غنی سازی نمی کند. نطنز ١٥ سال فقط غنی سازی ٣/٦ درصدی، ١٠ سال فقط سانتریفیوژهای نسل اول.




یک عضو هیات ایرانی: متن فارسی توافق تا نیم ساعت دیگر منتشر می شود


یک عضو هیات ایرانی: متن فارسی توافق تا نیم ساعت دیگر منتشر می شود