سایت زومیت

سایت زومیت

سایت زومیت - فناوری - روش های کسب و کار _ مطالب مدیریت _ آموزش بازاریابی
سایت زومیت

سایت زومیت

سایت زومیت - فناوری - روش های کسب و کار _ مطالب مدیریت _ آموزش بازاریابی

ضرورت استفاده از استارت آپ‌ها در مخابرات ایران

ضرورت استفاده از استارت آپ‌ها در مخابرات ایران


شرکت مخابرات ایران در حوزه حمایت از شرکت های نوپا، اعلام کرده که از تمامی ایده های نو و خلاقانه در این زمینه استقبال می‌کند. در صورتی که هر یک از کارکنان در حوزه کسب وکارهای نو و استارت آپ ها، فعالیتی یا ایده و راهکاری داشته باشند میتوانند اعلام کنند.


به گفته کارشناسان،باید سازمان‌دهی جدیدی در حوزه خدمات کسب‌وکارهای اصلی شرکت و همچنین کسب‌وکارهای مبتنی بر خدمات جدید انجام دهد و گروه‌های جدیدی را در داخل سازمان در قالب R&D شکل داده و یا با حمایت از کسب‌وکارهای نوپا که وظیفه بررسی مشکلات و لزوم ارائه سرویس‌های جدید و نحوه ارائه آن را انجام داده


به گفته علمایی، مشاور مدیرعامل، مدیرکل تنظیم مقررات و مجری توسعه شرکت‌های نوپا در شرکت مخابرات ایران، این شرکت به دنبال ایجاد و توسعه شبکه‌ای از شرکای تجاری است. برای اینکه بخواهیم طبق هدف ره نگاشت، خدمات جدید را در کلاس جهانی به مشتری ارائه کنیم؛ باید شرکای جدیدی را به شبکه ارتباطی خودمان اضافه کنیم؛ یعنی علاوه بر شبکه‌سازی و توسعه آن در حوزه ICT و مخابرات، به دنبال توسعه شبکه‌ای از شرکای تجاری نیز هستیم.


نکته مهم دیگری که شرکت مخابرات ایران در حمایت از شرکای تجاری‌اش، به آن توجه دارد این است که تاکنون بر روی ارائه سرویس‌های زیرساختی در شرکت کارهای تخصصی انجام‌نشده است. شرکت مخابرات ایران این امکان را دارد که در بخش‌های سرویس‌های زیرساخت حمایت‌های لازم را برای شرکای تجاری خود انجام دهد و سرویس‌هایی را در این قالب در اختیار آن‌ها قرار دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.