سایت زومیت

سایت زومیت

سایت زومیت - فناوری - روش های کسب و کار _ مطالب مدیریت _ آموزش بازاریابی
سایت زومیت

سایت زومیت

سایت زومیت - فناوری - روش های کسب و کار _ مطالب مدیریت _ آموزش بازاریابی

دعای آخر شب

دعای آخر شب


آنان که به من بدی کردند مرا هوشیار کردند!

آنان که از من انتقاد کردند به من راه و رسم زندگی آموختند!

آنان که به من بی اعتنایی کردند به من صبر و تحمل آموختند!

 و  آنان که به من خوبی کردند به من مهر و وفا و دوستی آموختند..

پس خدایا..

به همه اینان که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند؛

خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا بفرما...

(آمین)

از ابلیس پرسیدند؛ چرا از ایران فرار کردی؟

از ابلیس پرسیدند؛ چرا از ایران فرار کردی؟

در پاسخ گفت : مهارتهای دزدی؛ ریا؛کلاهبرداری؛حیله گری؛ دروغ و رشوه خواری را به آنها آموختم و بوسیله اینها کاخ و ماشین و مزرعه و ویلا خریدند و ساختند و بر روی آنها نوشتند :

هذا من فضل ربی ...







نمک نشناسها منکر من شدند ... !

بابام با حشره کش داشت مگس میکشت. ازش پرسیدم تا حالا چند تا کشتی؟

بابام با حشره کش داشت مگس میکشت. ازش پرسیدم تا حالا چند تا کشتی؟ 


گفت 5تا ؛ 3تا زن 2تا مرد.





گفتم :از کجا فهمیدی زنه یا مرده، 

گفت : 2تا به تلویزیون چسبیده بودن 3 تاشون به تلفن!


باور کن تا حالا اینقد قانع نشده بودم...


بابام گفت بزن اخبار ببینیم

بابام گفت بزن اخبار ببینیم 






گفتم چی میخای ببینی اخبار منم اخبار این زنه که داره تو این خونه زحمت میکشه 


بقیشو دیگه خوردم به دیوار نتونستم بگم

ای وای اگر بوسه بخواهی ز من امشب


ای وای اگر بوسه بخواهی ز من امشب
آغاز شود جنگ خوش تن به تن امشب

حک کرده ام از عشق به کاغذ دو سه بیتی
از شاعر شیرازی شیرین سخن امشب

"شب بو" ی شب امشب شده شاهد که شکستم
از عطر تنت شیشه ی آن نسترن امشب 

آغاز سراییدن یک عمر دو بیتی است
برگ گل چسبیده به این پیرهن امشب

بگذار کمی مست تر از هر شب دیگر 
دستان خودت بین دو دستان من امشب

مستم کن از این لحظه و بگذار بمیرم
بی واهمه بگذار مرا در کفن امشب