سایت زومیت

سایت زومیت

سایت زومیت - فناوری - روش های کسب و کار _ مطالب مدیریت _ آموزش بازاریابی
سایت زومیت

سایت زومیت

سایت زومیت - فناوری - روش های کسب و کار _ مطالب مدیریت _ آموزش بازاریابی

مهارت های شغلی خود را با این 6 روش بالا ببرید

مهارت های شغلی خود را با این 6 روش بالا ببرید


✔️ حتی اگر سازمان شما حاضر به صرف هزینه و زمان برای آموزش شما نیست، راه های زیادی وجود دارد که بتوانید جایگاه خود را ارتقاء دهید و یا شایستگی موقعیتی که دارید را حفظ کنید. خبر خوب اینکه خیلی از این کارها هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.


1️⃣ کتاب و مقالات مختلف بخوانید و در انجمن های گفتگو شرکت کنید

به جای اینکه وقتتان را مدام صرف اینترنت گردی کنید، محتوایی بخوانید که دانش شما را افزایش دهد و شما را با مهارت ها و دانش ها و انسان های جدید آشنا کند.

برای شروع روزانه 30 دقیقه صرف یادگیری راجع به شغل خود از دیدگاه رهبران و متخصصین آن کنید. 

در لینکداین و یا توئیتر افراد متخصص را دنبال کنید و ببینید که چه مطالبی را به اشتراک می گذارند.


2️⃣ به سازمان های حرفه ای ملحق شوید

سازمان های حرفه ای منابع بسیار خوبی هستند که اغلب اوقات نادیده گرفته می شوند. اکثر کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی باعث ایجاد ارتباط مابین متخصصین و مربی هایی می شوند که باعث ارائه مشورت های مفید و حتی افزایش اعتبار شما می شوند.


3️⃣ در کلاس های آموزشی شرکت کنید

به خاطر وجود اینترنت کلاس رفتن هم آسان تر شده است. سایت های آموزش آنلاین تخصصی فارسی و انگلیسی متعددی وجود دارند که می توانید در آموزش های بهترین اساتید و موسسات حضور داشته باشید. می توانید علاوه بر ویدیو، به سخنرانی ها و فایل های صوتی آنلاین  نیز گوش دهید.


4️⃣ در رویدادها و کارگاه ها شرکت کنید

حتی اگر شرکت شما کارگاه و رویداد آموزشی برگزار نمی کند سازمان های دیگر قطعا چنین رویدادهایی خواهند داشت. می توانید از طریق سایت های مخصوص این کار، از رویدادهای در حال برگزاری مطلع شوید و مهارت های فردی و کاری خود را با شرکت در این رویدادها ارتقاء دهید.


5️⃣ از محیط کار خود یاد بگیرید

حتی اگر بودجه شرکت محدود است، شانس یادگیری مهارت های جدید از محیط اطراف خود را از دست ندهید. به اطراف خود نگاه کنید و ببینید همکاران شما چه کارهایی انجام می دهند. آیا پروژه ای هست که تمایل به یادگیری آن داشته باشید؟ 


6️⃣ به طور داوطلبانه کار قبول کنید

اگر شرکت شما مایل نیست پروژه ای را که در آن مهارت و تجربه کافی ندارید به شما واگذار کند، سازمان هایی هستند که نیروهای داوطلبانه می گیرند و با اینکه کار را در حین انجام آن یاد بگیرید مشکلی ندارند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.